A Radically Better Tomorrow: данський творчий дует Hesselholdt & Mejlvang видав книгу, до якої увійшов перший український арт-проект у зовнішній рекламі «Точки дотику».
«A Radically Better Tomorrow» («Радикально краще майбутнє») - таку назву має нова книга данського художнього дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван (Hesselholdt & Mejlvang), презентація якої відбулась наприкінці лютого у Копенгагені.
Це вже третя книга з серії творчих публікацій Hesselholdt & Mejlvang, створена на основі інтерв’ю записаних у вересні 2018 року. Самі художниці кажуть, що це «інтимна» книга, яка трохи відкриває завісу творчого процесу. Вона відображає їх художнє бачення й світогляд, та, зосереджуючись на ескізах, думках, ідеях і намірах, показує живу киплячу енергію мистецького творення, до якої широка аудиторія зазвичай не має доступу.
Ключовою ідеєю книги є те, що стимулює їх художній дует - це інтерес до особистості, яка живе в складній політичній реальності, і ідея мистецтва як матеріальної мови, яка може впливати і змінювати світ. Ця думка червоною стрічкою проходить через усі розділи книги та поєднує арт-проекти художниць єдиним змістом.
І одним з проектів, який яскраво презентує цей погляд на мистецтво і його мету, є соціальний проект «Points of Unity/Точки дотику», реалізований Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван разом з компанією BigMedia та платформою культурних ініціатив Izolyatsia взимку 2018 року в Києві.
Саме «Точки дотику», які об’єднали оригінальну художню ідею данських художниць та можливості сучасної зовнішньої реклами, стали першим в Україні аутдор-арт-об’єктом і відтворили думку про те, що мистецтво, перенесене у публічний простір, стає не лише художнім твором, а й соціальним висловлюванням, що може впливати, змінювати й надихати, промовляючи до суспільства безпосередньо на вулицях міст, зі звичайних білбордів і сітілайтів.
Дуету Софі Хессельхольдт та Вібеке Майлван було цікаво саме це поєднання – зовнішньої реклами й мистецтва, перетворення вулиць на своєрідну галерею, а носії реклами – на засоби соціальної комунікації.
Філософія «Точок дотику» полягала у єдності різноманітності й поєднанні протилежностей, які разом створюють справжню красу й силу. Hesselholdt & Mejlvang відчули й вважали важливим показати й донести саме цю думку, як найбільш актуальну для сучасного українського суспільства. В оригінальній ідеї данських художниць надзвичайно символічним є поєднання двох кольорів українського прапору, блакитного й жовтого, у третій, зелений колір – колір життя, надії, майбутнього, що разом із основним меседжем проекту - «Шукаймо точки дотику» - створювало глибоко філософський арт-об’єкт, який мотивував замислитись про найголовніші речі; про те, у якому світі ми хочемо жити, про яке майбутнє мріємо й наскільки цінним є взаєморозуміння.
В рамках реалізації проекту, в Києві, на рекламних площинах BigMedia, як тізер, були розміщені оригінальні акварельні полотна данських художниць - поєднання кольорів жовтого і синього воєдино. Наступний етап - розкриття суті і основних меседжів проекту відбулось на початку лютого 2018 - в Києві з'явились полотна з текстом, а також відбулась офіційна вечірка-презентація за участю авторів ідеї.
Для BigMedia участь в проекті «Points of Unity / Точки Дотик» стала дуже цікавим досвідом, адже наслідуючи принципам соціальної відповідальності бізнесу, цей проект надав можливість акцентувати увагу на важливості соціальної складової зовнішньої реклами, її можливостях як інструменту комунікації, презентувавши рекламні носії у ролі арт-об'єкту і гармонійної складової середовища сучасного міста. І це доводить те, що свідоме й відповідальне ставлення до своєї професійної діяльності, творчий підхід та суспільно важлива мета дійсно можуть створювати Радикально Краще Майбутнє.
Hesselholdt & Mejlvang web-site: https://www.hesselholdt-mejlvang.dk/